malas nak marah kau dah ! bencii pulak aku kat kau !

susah nak ckp dgn kau sekarang ni bie , kau kan dah tak percaye aku kan ? hmm , tadii aku tunggu kau reply text berejam , kau ckp aku online , tuu yg malas nak reply text . YAALLAH aku dah ckp kan aku tengah mkn , pstu kau ckp kau tade kewdyt , nnti kalau kau dah topup kau bgy tahu aku ken ? then aku reply OKEYY , kau tak pecayee ken aku offline , kau ckp TIPULAH BBY OFFLINE ! aku tengah mkn lah bie , kau ni kenape ?? aku ckp makan pon tak pecayee ! susah hidop kalau mcm ni bie ! arghh seriusss benci perangai kau bie , ==" hmm , aku tunggu jee kau reply , MMG AKU NI MCM ORG BODOH LAH KAN BIE , 
        mmg aku sukee layan laki kat fb ! bie ADAT LAH TUU , tuu ponn kau nak jeless ! tension dohh dgn kau bie , asekk aku jee yg salahh . tadi tunggu kau reply text mcm ni
*berejam tunggu 
aku : bie
bie : yess :)

aku ; asal tak reply ?? 
bie : bby tengah online kan :)
aku : huh , malas ohh nak marah
bie : bie pon malas nak marah jugak , tu bie bg bby online dulu bry text . kang bby text mcm ape je then gaduh . faham faham jelah selau jadi :)
aku : papejelah
bie : aku kenal kau bukan 2,3 hari . aku tau lah ape yg aku buat -.- utk dgn aku jugk , bukan nye utk org laen pon . 
aku : hmm .
(kau tak reply text lansong kan ) smpai sekarang aku tunggu kau reply , mcm org bodoh jee ! HAMPEHH ! bencii gilee kat kau bie ! argghhhh , faham faham jelah bie . kalau aku tak contact kau or text kau . pandai pandai lah kau carii . aku text kau elok elokk kau cari gadoo kan ? haa bagoss lah tuu :]] thankss for all bie .        
    

p/s : kau pandai pandai lah nak hidup , malas aku nak layann  ! huh ! aku paling benci tunggu kau reply text , kalau boleh smpai esok tak replyy ! AMIRUL FIRDAUS RAZAK , kau tak payah reply text aku smpai bilee bilee pon takpee AKU HAPPY SGT BIE  ! hee =="